[ВИЦОВЕ И СМЯХ] ~ Мъж от село тръгнал към града на пазар

Мъж от село тръгнал към града на пазар. Разходил се той из пазара, разгледал какво разгледал и накрая си купил една гъска. Тръгнал той да се прибира към вкъщи и на връщане решил да мине през центъра. Минал той покрай киното и му се приискало да гледа някой филм. Отишъл да си купи билет, но на входа не го пускали да влезе с гъската. Мъжът мислил, мислил и накрая решил да си я скрие в гащите. Влязъл той в кино залата, седнал си на мястото и филмът започнал. Гъската обаче постоянно шавала в гащите му и от нея не можел да гледа филма на спокойствие. Накрая му писнало и извадил главата на гъската през дюкяна на панталона си. Малко по-късно, жената която стояла до него припаднала.
Завели я в спешното и там докторът я питал:
– Какво се случи госпожо?
– Ами както си седях в киното и гледах един филм и до мен имаше някакъв мъж. Изведнъж той си извади оная работа през дюкяна на панталона си и аз съм припаднала.
– Е, какво пък толкова? До сега не бяхте ли виждала?
– Абе виждала съм не веднъж, ама неговата ми ядеше от пуканките…
[ВИЦОВЕ И СМЯХ] ~ Мъж от село тръгнал към града на пазар