МАЙТАПИ ~ Циганин на интервю за работа. . .

Циганин отишъл на интервю за работа. Шефа на фирмата, който бил рокер, го посрещнал.
– Добар дан! Аз за тва… раотата де, съм дошел!
– Хубаво за работата, обаче в нашата фирма се изисква владеене на перфектен български език!
– Ааа, аз ши уча и пак ше дода!
Учил циганина цял месец и научил перфектно българския език и отново отишъл пак на интервюто.
– Добър ден! Дошъл съм за интервюто за работа.
След като си приказвали цял час, циганина направил една грешка.
– Всичко е страхотно! Говорите перфектен български, но има една дума която постоянно ползваме в нашата работа и трябва да се научите да я казвате точно!
– Няма проблем, коя е думата?
– Думата е – „мотор“.
– мАтор?
– Съжалявам много, но не ставате за нашата работа без тази дума.
Тръгнал си циганина, псувал, нареждал, нервил се. Срещнал го братовчед му.
– Ко стаа братчет?
– Изтървах много яка работа. Трябвало да знам перфектно български и особено думата „мАтор“, ама кат българин да я казвам
– Еее, братчет… аз ше науча и ше взема раотата бе!
Учил братчеда и научил българския език перфектно, особено думата „мОтор“ и отишъл на интервюто.
– Добър ден!
– Добър ден!
Познатата история се повторила, като за цял час разговор, циганина не допуснал нито една грешка. Рокера видял, че трябва да направи нещо за да го разкара и му казал:
– Всичко е страхотно, но в нашата работа има една дума, която ние използваме постоянно и ще трябва да я казвате перфектно.
– Няма проблеми, коя е думата? – попитал циганина, потривайки ръце.
– Думата е „Асфалт“.
– Защо „Хасфалт“ бe, бате? Нали мотор беше…