[Як ВИЦ] Един са нарязал, ама до безпаметност

Един са нарязал, ама до безпаметност. Прибрал се криво ляво и паднал у кревата до жената.

Къ паднал и се озовал при Свети Петър. И он му прикааа:
– Ееее напил си се толкова, че умре от пиене, не те е срам. Сега кво, че те правя?

– Де бе Свети петре, де молим ти се връни ме, нема а пиам повече!
– А бе моа а те врънем ама требе да си кокошка. Ако сакаш казвай!?

– Епаааа давай, бърем чъ живеам кво като съм кокошка. Само ме връни негде покрай назе да си глеам дома!
– Добре! – казал Свети Петър и нашия се озовал у курника.

Добре ама нещо много му дало зор на дупето и не знаел кво да прави. Минал един петел и му вика.
– Ко праиш ма, кво ти е?
– А бе е, нещо ме напъва и не ми е добре!

– Е па сигурно ти е за първи път. Напъвай напъвай уно че излезне.
Напънал се он и уно изленало – едно яйце. Добре ама пак го напънало и он па снесъл. Пак го напънало и решил че трябва пак да снася.

У тоа момент го ръга жена му:
– Ееееееи пияницо, ай ставай и се махай от тука, че направи целия креват у лайна.
[Як ВИЦ] Един са нарязал, ама до безпаметност