[Хитов ВИЦ] Студент отива неподготвен на изпит по биология

Студент отива неподготвен на изпит по биология, останал последен и решил да направи предложение на уморения професор: 
- Г-н професоре, не можах да се подготвя добре, дайте да се разберем, ако аз Ви задам въпрос във Вашата област и Вие не можете да ми отговорите, ще ме пуснете, ако отговорите ме късате. 
- Готово, давай въпроса. 
- Как може жив дъждовен червей да се забие в земята с помощта на чук? 
Професора доста се замислил, но накрая се предал и взел студентската книжка: 
- Добре колега, пиша Ви петица, но кажете как? 
- Много просто, намазвате го с епоксидна смола, изчаквате малко да се втвърди и... бой с чука. 
Разделят се. На другия ден студента е в друга аудитория на друг изпит, но там го намира същият професор и го вика в коридора. 
Студента помислил, че ще му пише двойка, а професора му казал: 
- Много добре колега пиша Ви шестица. А това шише френски коняк е от жена ми.
[Хитов ВИЦ] Студент отива неподготвен на изпит по биология